Leffahullu

  • Videot

    Toy Story 5 (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Noniin on jälleen aika uuden Pixar elokuvan arvostelun ja vieläpä Toy Storyn uusimman osan Toy Story 5. Kun elokuvasarjan kolmas osa päätti trilogian mahtavasti, ei tarvetta jatkolle ollut. Mutta kun neljäs toimi edelleen mallikkaasti ja oli myös oiva lopetus, tiesin että jos jatkoa tulee niin pakkohan se on nähdä, ihan jo siksi että vieläkö uusin voi lopettaa tämän sarjan mahtavasti. Toy Story on ehdottomasti omia suosikki animaatio elokuvasarjoja ja odotan kyllä aina innolla uusinta. Tämä vaikutti myös kiinnostavalta, sillä nyt lelut saavat vastaansa älylaitteet j

  • Videot

    Deep Water (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Noniin vihdoin uutta Renny Harlin leffaa tulee myös meillä Suomessa elokuvateatteriin, kun Deep Water tuli ensi-iltaan. Nyt pääsin myös tämän näkemään, joten arvostelua pukkaa. Moni tietää että olen iso Renny Harlin ja hänen leffojensa fani, joten odotin tätä innolla. Ja kun kyseessä on vielä kesä blockbuster katastrofi/hai elokuva niin mikäs sen parempaa. No ehkä se että tässä oli hyvät pääosan näyttelijät. Mutta miten leffa toimi? Entä miten ne näyttelijät suoriutui? Ja mitkä on omat suosikki Renny leffat viime vuosilta tai all time? Näihin vastauksia arvostelus

  • Videot

    Nobody (2021) ja Nobody 2 (2025) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Halusin katsoa Nobody 2, mikä oli tullut SkyShowtimeen, mutta en vain kunnolla muistanut mitä ensimmäisessä osassa tapahtui. Joten päätin katsoa myös sen. Eli nyt arvostelussa Bob Odenkirkin tähdittämät action leffat Nobody 1 ja 2. ja selvitellään mitä mieltä niistä olin ja miten tarina ja hahmot toimi, sekä miten näyttelijät suoriutui rooleistaan. Oletko nähnyt nämä? Mitä mieltä? Kumpi on parempi? Kanavan jäsenet: Haavevi Duracelbunny Jyrvinen Tseikei Leffahullu podcastin voi kuunnella audio versiona vaikka Spotifystä: https://open.spotify.com/show/0FGo5fuuJy

  • Videot

    Nordisk Film+ ensifiilikset

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nordisk Film lanseerasi uuden suoratoistopalvelun Nordisk Film+ jossa yhtiön julkaisemia ja levittämiä leffoja. Mukaan mahtuu niin kotimaisia elokuvia, kuin Hollywood leffoja, lasten leffoja, sekä pohjoismaalaisia elokuvia. Palvelu toimii Ruudun kautta tai erillisellä sovelluksella. Hintaa sillä on 5,99€/kk Tai 47,88€/vuosi. Ja nyt ensifiilis videolla käyn läpi mitä kaikkea palvelusta tällä hetkellä löytyy ja miten se pelittää. Joko olet tutustunut palveluun? Aiotko ottaa sen? Tai mitä fiiliksiä tämä herättää? Vai onko suoratoistopalveluja jo liikaa? Kanavan

  • Videot

    Disclosure Day (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa uusin Steven Spielbergin elokuva Disclosure Day. Olen iso Spielberg fani ja hän kuuluu ehdottomasti lempi ohjaajien joukkoon. Tottakai myös kaikki hänen leffansa on nähtynä ja monet vielä useita kertoja. Joten pitihän tämä mennä teatteriin katsomaan heti ensi-iltaan, varsinkin kun kyseessä on jälleen scifiä Spielbergiltä. Mutta miten tämä sitten toimi? Miten näyttelijät suoriutui? Tai millainen oli tarina? mm. näihin vastauksia arvostelussa. Aiotko mennä katsomaan tämän? Tai oletko jo nähnyt? Mitä mieltä? Mikä on sinun suosikki Spielberg leffa?

  • Videot

    Masters of the Universe (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu By The power of Grayskull i have The power! Noniin sitten oli aika astua Eterniaan ja arvostelussa uusi He-Man elokuva Masters of the Universe, joka tuli juuri ensi-iltaan. En ole mikään iso MOTU fani. Lundgrenin leffa on nähtynä ja ehkä alkuperäistä animaatiosarjaa jonkin verran ja lapsena oli muutamia leluja. Mutta muuten ei ole hirveän tuttu. Silti tämä kiinnosti ja kun traileri näytti hyvältä niin miksipä ei. Varsinkin kunnon isonluokan kesä blockbuster kyseessä. Mutta miten tämä toimi itselle? Miten näyttelijät suoriutui? Oliko hyvä tarina? Tehosteet? Jne. J

  • Videot

    Scary Movie (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Wazzzuuuup! Tällä kertaa arvostelussa uusin Scary Movie elokuva, mikä tuli juuri ensi-iltaan. Olen iso Scary Movie elokuvien fani. Tai tarkemmin niiden kahden ekan leffan fani, vaikka toki kaikki osat on nähty ja muistaakseni 3 leffa oli vielä hyvä. Ensimmäinen Scary Movie tuli kun olin 15 vuotias joten sellainen pöhkö spoof parodia iski kuin häkä. Eka leffa onkin nähty varmasti kymmeniä kertoja. Vuosia odotin että Wayansin veljekset palaisivat tekemään uutta leffaa ja nyt se vihdoin on täällä. Ja ainakin trailerin perusteella meno on yhtä pöhköä kuin aiemmin ja

  • Videot

    The Running Man (2025) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa arvostelussa jälleen yksi Stephen King filmatisointi eli uudempi The Running Man leffa. En käynyt tätä teatterissa katsomassa, mutta nyt se tuli SkyShowtimeen, josta sen sitten katselin. En muista mitään siitä Arskan tähdittämästä leffasta, mutta koska tämäkin perustuu Kingin kirjaan, kiinnosti se heti itseä. Mutta millainen leffa tämä olikaan? Ja miten Glen Powell suoriutui roolista? Entä muut? Niin näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Kumpi filmatisointi on sinun mielestäsi parempi? Entä oletko lukenut tämän ki

  • Videot

    The Bride! (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa Maggie Gyllenhaalin The Bride! Itseä kiinnosti kovasti tämä Bride of Frankenstein sovitus ja kun sitä vielä tähditti aina niin loistava Christian Bale ja paljon suitsutusta saanut Jessie Buckley, olin heti kiinnostunut. Jotain kuitenkin taas tapahtui ja en sitä ehtinyt katsomaan teatteriin, mutta nyt se tuli HBO Maxiin, josta sen heti katsoin. Mutta millainen leffa tämä olikaan? Ja miten se itselle toimi? Ja miten näyttelijät suoriutui? Tai mitä mieltä olen Maggie Gyllenhaalista ohjaajana? Näihin vastauksia arvostelussa. Oletko nähnyt tämän? Mit

  • Videot

    The Boys 5. Kauden (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Oi! Tällä kertaa arvostelussa The Boys sarjan viides ja viimeinen kausi, joka tuli juuri päätökseen Prime Videossa. Olen fanittanut sarjaa alusta asti ja seurannut mielenkiinnolla mihin tämä päättyy ja nyt kun loppu oli käsillä, tuntui se haikealta, mutta samalla hyvältä. Mutta millainen olikaan tämä viimeinen kausi? Odotinko jotain muuta? Miten näyttelijät suoriutui? Mites ne spin-off sarjat? Ja entä se sarjakuva mihin tämä perustuu? Näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko jo nähnyt tämän? Mitä mieltä? Mikä on sinun mielestä paras kausi? Entä hahmo? Odotat

  • Videot

    Scream 7 (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Hello Sidney. Aika jälleen kerran arvostella Scream elokuva ja tällä kertaa se uusin, eli Scream 7. En käynyt tätä katsomassa teatterissa, syystä tai toisesta, mutta nyt se oli tullut digitaalisesti vuokrattavaksi, joten päätin siihen heti tarttua. Olen aina pitänyt Scream elokuvista ja ensimmäiset kaksi onkin todennäköisesti ihan ensimmäisiä kauhuleffoja, mitä aikanaan näin. Mutta miten tämä seitsemäs sitten toimi? Vai alkaako meno jo latistua? Oliko mukavaa että Sidney on mukana skipattuaan edellisen leffan? mm. näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko n

  • Videot

    Bad Record Store verkkokauppa visiitti

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa ei vieraillakkaan fyysisesti elokuvakaupassa, vaan nyt tehdään esittely video verkkokaupasta. Eli aloitetaan myös esittelemään verkkokauppoja jotka myy leffoja. Ja ensimmäisenä vuorossa Bad Record Store. Esittelen siis videolla nimeomaan Bad Record Storen leffavalikoimaa ja keskittyen Blu-Ray ja 4K julkaisuihin, koska jos olisin ottanut DVD:t vielä mukaan niin olisi ollu todella pitkä video. Ja kun haluat ostaa leffoja tai mitä vain Bad Record Storesta niin koodilla leffahullu15 saat vielä 15% alennuksen. Oletko kuullut tällaisesta kaupasta? Oletko

  • Videot

    Star Wars: The Mandalorian And Grogu (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Noniin nyt pienen hiljaiselon jälkeen, Lucasfilm julkaisee uuden Star Wars elokuvan, joka jatkaa Mandalorialisen nimeltä Din Djarin ja tämän suojatin Grogun tarinaa. Eli nyt arvostelussa Star Wars: The Mandalorian and Grogu elokuva, joka tuli juuri ensi-iltaan. Moni kanavan seuraaja tietää, että olen iso Star Wars fani, joten pitihän tämäkin heti nähdä. Mutta miten tämä toimi? Onko Mandosta elokuvaksi? Vai olisiko tämän pitänyt olla vain uusi kausi? Entä miten tarina toimi? Tai leffa noin yleensä? Näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko nähnyt tämän? Tai

  • Videot

    Arctic Lights Comic Con -Leffahullun katsaus

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa Leffahullu kanavalla katsaus viime viikonloppuna järjestettyyn Arctic Lights Comic Coniin. Videolla käyn pikaisesti hieman läpi mitä kaikkea tapahtumasta löytyi ja mitä kaikkea siellä näkyi. Kattavampi sarjakuviin ja sarjakuva paneeleihin liittyvä on nähtävissä Marvel Podcast Suomen puolella, jonne tein myös videon. Olitko sinä conissa? Mitä mieltä tapahtumasta? Vieraista? Tai muuten tarjonnasta? Teitkö löytöjä? Kanavan jäsenet: Haavevi Duracelbunny Jyrvinen Tseikei Leffahullu podcastin voi kuunnella audio versiona vaikka Spotifystä: https://open

  • Videot

    The Housemaid (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa Sydney Sweeneyn tähdittämä The Housmaid eli kotiapulainen. Tämä leffa vaikutti kiinnostavalta ja vaikka en sitä ehtinyt katsomaan teatteriin niin katsoin sen kotona kun se oli tullut vuokrattavaksi. Mutta millainen leffa olikaan kyseessä? Pidänkö siitä? Entä miten näyttelijät suoriutui? Näihin palataan arvostelussa. Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Mikä on paras Sydney Sweeneyn rooli? Tai hänen tähdittämä leffa? Kanavan jäsenet: Haavevi Duracelbunny Jyrvinen Tseikei Leffahullu podcastin voi kuunnella audio versiona vaikka Spotifystä: https

  • Videot

    Man on Fire -Koston liekki (2004) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa Tony Scottin ohjaama psykologinen toiminta/trilleri Koston liekki. En ole nähnyt tätä leffaa vuosiin (varmaan silloin uutena), mutta koska Netflixiin tuli Man on Fire sarja, niin päätin katsoa tämän uudelleen. Ja sitten mahdollisesti sarjaa myöhemmin. Pidän todella paljon Tony Scottin leffoista ja tätä tähdittää vieläpä aina niin mahtava Denzel Washington. Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Mikä on Tony Scottin paras leffa? Entä Denzelin? Tai hänen paras rooli? Entä oletko katsonut uutta Koston liekki sarjaa? Tai lukenut Koston liekki kirjan? Kan

  • Videot

    Mortal Kombat (2021) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Uusi Mortal Kombat leffa tuli juuri ensi-iltaan, joten on aika katsoa uudelleen edellinen osa, eli vuoden 2021 Mortal Kombat. Joten nyt arvostelussa MK leffa, vuodelta 2021, joka löytyy kätevästi HBO Maxista. Mortal Kombat pelit on tuttuja itselle jo lapsuudesta ja vuoden 1995 leffa tuli junnuna nähtyä lukuisia kertoja. Mutta miten tämä leffa toimi? Entä toimiko se paremmin uusinta katselulla. Näihin paneudutaan arvostelussa. Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Entä aiotko mennä katsomaan kakkos osan teatteriin? Mikä on paras MK leffa? Entä paras videopelileffa? K

  • Videot

    Star Wars: Maul -Shadow Lord 1. Kauden (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa arvostelussa uusi Disney+ Star Wars animaatio sarja Star Wars: Maul -Shadow Lord ja sen ensimmäinen kausi. Kun kuulin että Lucasfilm ja Dave Filoni tekee Clone Wars sarjalle jatko sarjaa, jossa seurataan Darth Maulin edesottamuksia olin heti kiinnostunut. Sillä Clone Wars on todella mahtava animaatio sarja, jonka myötä Maulista tuli yksi lempi hahmojani. Ja nyt hän sai vieläpä oman sarjan. Tämän piti olla May The 4th eli kansainvälisen Star Wars päivän arvostelu, mutta aikataulu syistä se siirtyi himan pidemmälle. Mutta ei anneta sen häiritä. Oletko k

  • Videot

    Mikä ihmeen Finnkino+ ja Finnkino+ Premium? -Leffahullun uutisnurkka

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa Leffahullun uutisnurkassa aiheena: Finnkino lanseerasi Finnkino+ ja Finnkino+ Premium jäsenyydet. Eli kuukausimaksulla leffaan niin monta kertaa kuin haluat (max kuitenkin 31 kertaa). Videolla käyn läpi mitä tämä palvelu maksaa ja mitä sisältyy normi tilaukseen ja mitä premium tilaukseen ja mitä on ne erot. Käyn myös läpi muutamat asiat mitä et välttämättä tiennyt ennen tilaus hetkeä. Joko sinä tilasit? Mitä mieltä uutisesta? Entä jäitkö miettimään jotain? Meinaatko käydä täydet 31 kertaa leffassa kuukauden aikana? Kanavan jäsenet: Haavevi Duracelb

  • Videot

    Greenland (2020) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa arvostelussa Gerald Butlerin tähdittämä katastrofi leffa Greenland. En ollut aiemmin nähnyt tätä ja kun se tuli vastaan HBO Maxissa, niin jotenkin teki vain heti mieli katsoa katastrofi leffaa. Osittain tämä kiinnosti myös koska tämä sai juuri jatko-osan ja koska pidän Gerald Butlerin leffoista. Mutta millainen tämä olikaan? Ja odotanko jatko-osaa? Ja mikä on oma suosikki katastrofi leffa? mm. näihin haetaan vastausta arvostelustasi Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Tai oletko nähnyt jatko-osan? Mikä on paras Gerald Butler elokuva? Kanavan jäsenet:

Back to top button