Leffahullu

Leffahullu

Leffahullu kanavilta löydät mm. Elokuva ja sarja arvosteluja, haastatteluja, unboksauksia, kokoelman esittelyä, leffan ostelua, traileri reagointia ja muuta leffa ja sarja sisältöä. https://open.spotify.com/show/0FGo5fuuJyDdL60Y6pmy0l
  • Videot

    Toy Story 5 (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Noniin on jälleen aika uuden Pixar elokuvan arvostelun ja vieläpä Toy Storyn uusimman osan Toy Story 5. Kun elokuvasarjan kolmas osa päätti trilogian mahtavasti, ei tarvetta jatkolle ollut. Mutta kun neljäs toimi edelleen mallikkaasti ja oli myös oiva lopetus, tiesin että jos jatkoa tulee niin pakkohan se on nähdä, ihan jo siksi että vieläkö uusin voi lopettaa tämän sarjan mahtavasti. Toy Story on ehdottomasti omia suosikki animaatio elokuvasarjoja ja odotan kyllä aina innolla uusinta. Tämä vaikutti myös kiinnostavalta, sillä nyt lelut saavat vastaansa älylaitteet j

  • Podcastit

    Toy Story 5 (2026) arvostelu

    Noniin on jälleen aika uuden Pixar elokuvan arvostelun ja vieläpä Toy Storyn uusimman osan Toy Story 5. 


    Kun elokuvasarjan kolmas osa päätti trilogian mahtavasti, ei tarvetta jatkolle ollut. Mutta kun neljäs toimi edelleen mallikkaasti ja oli myös oiva lopetus, tiesin että jos jatkoa tulee niin pakkohan se on nähdä, ihan jo siksi että vieläkö uusin voi lopettaa tämän sarjan mahtavasti. 


    Toy Story on ehdottomasti omia suosikki animaatio elokuvasarjoja ja odotan kyllä aina innolla uusinta. Tämä vaikutti myös kiinnostavalta, sillä nyt lelut saavat vastaansa älylaitteet ja teknologian myötä lelut ovat jäämässä turhiksi. Itse kolmen lapsen isänä tämä on todell

  • Videot

    Deep Water (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Noniin vihdoin uutta Renny Harlin leffaa tulee myös meillä Suomessa elokuvateatteriin, kun Deep Water tuli ensi-iltaan. Nyt pääsin myös tämän näkemään, joten arvostelua pukkaa. Moni tietää että olen iso Renny Harlin ja hänen leffojensa fani, joten odotin tätä innolla. Ja kun kyseessä on vielä kesä blockbuster katastrofi/hai elokuva niin mikäs sen parempaa. No ehkä se että tässä oli hyvät pääosan näyttelijät. Mutta miten leffa toimi? Entä miten ne näyttelijät suoriutui? Ja mitkä on omat suosikki Renny leffat viime vuosilta tai all time? Näihin vastauksia arvostelus

  • Podcastit

    Deep Water (2026) arvostelu

    Noniin vihdoin uutta Renny Harlin leffaa tulee myös meillä Suomessa elokuvateatteriin, kun Deep Water tuli ensi-iltaan. 


    Nyt pääsin myös tämän näkemään, joten arvostelua pukkaa. 


    Moni tietää että olen iso Renny Harlin ja hänen leffojensa fani, joten odotin tätä innolla. Ja kun kyseessä on vielä kesä blockbuster katastrofi/hai elokuva niin mikäs sen parempaa. No ehkä se että tässä oli hyvät pääosan näyttelijät. 


    Mutta miten leffa toimi? Entä miten ne näyttelijät suoriutui? Ja mitkä on omat suosikki Renny leffat viime vuosilta tai all time? Näihin vastauksia arvostelussa. 


    Oletko nähnyt tämän? Tai aiotko mennä katsomaan? Mi

  • Podcastit

    Nobody (2021) ja Nobody 2 (2025) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu


    Halusin katsoa Nobody 2, mikä oli tullut SkyShowtimeen, mutta en vain kunnolla muistanut mitä ensimmäisessä osassa tapahtui. Joten päätin katsoa myös sen.


    Eli nyt arvostelussa Bob Odenkirkin tähdittämät action leffat Nobody 1 ja 2. 


    Oletko nähnyt nämä? Mitä mieltä? Kumpi on parempi? 


  • Videot

    Nobody (2021) ja Nobody 2 (2025) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Halusin katsoa Nobody 2, mikä oli tullut SkyShowtimeen, mutta en vain kunnolla muistanut mitä ensimmäisessä osassa tapahtui. Joten päätin katsoa myös sen. Eli nyt arvostelussa Bob Odenkirkin tähdittämät action leffat Nobody 1 ja 2. ja selvitellään mitä mieltä niistä olin ja miten tarina ja hahmot toimi, sekä miten näyttelijät suoriutui rooleistaan. Oletko nähnyt nämä? Mitä mieltä? Kumpi on parempi? Kanavan jäsenet: Haavevi Duracelbunny Jyrvinen Tseikei Leffahullu podcastin voi kuunnella audio versiona vaikka Spotifystä: https://open.spotify.com/show/0FGo5fuuJy

  • Videot

    Nordisk Film+ ensifiilikset

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nordisk Film lanseerasi uuden suoratoistopalvelun Nordisk Film+ jossa yhtiön julkaisemia ja levittämiä leffoja. Mukaan mahtuu niin kotimaisia elokuvia, kuin Hollywood leffoja, lasten leffoja, sekä pohjoismaalaisia elokuvia. Palvelu toimii Ruudun kautta tai erillisellä sovelluksella. Hintaa sillä on 5,99€/kk Tai 47,88€/vuosi. Ja nyt ensifiilis videolla käyn läpi mitä kaikkea palvelusta tällä hetkellä löytyy ja miten se pelittää. Joko olet tutustunut palveluun? Aiotko ottaa sen? Tai mitä fiiliksiä tämä herättää? Vai onko suoratoistopalveluja jo liikaa? Kanavan

  • Videot

    Disclosure Day (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa uusin Steven Spielbergin elokuva Disclosure Day. Olen iso Spielberg fani ja hän kuuluu ehdottomasti lempi ohjaajien joukkoon. Tottakai myös kaikki hänen leffansa on nähtynä ja monet vielä useita kertoja. Joten pitihän tämä mennä teatteriin katsomaan heti ensi-iltaan, varsinkin kun kyseessä on jälleen scifiä Spielbergiltä. Mutta miten tämä sitten toimi? Miten näyttelijät suoriutui? Tai millainen oli tarina? mm. näihin vastauksia arvostelussa. Aiotko mennä katsomaan tämän? Tai oletko jo nähnyt? Mitä mieltä? Mikä on sinun suosikki Spielberg leffa?

  • Podcastit

    Disclosure Day (2026) arvostelu

    Nyt arvostelussa uusin Steven Spielbergin elokuva Disclosure Day. 


    Olen iso Spielberg fani ja hän kuuluu ehdottomasti lempi ohjaajien joukkoon. Tottakai myös kaikki hänen leffansa on nähtynä ja monet vielä useita kertoja. 


    Joten pitihän tämä mennä teatteriin katsomaan heti ensi-iltaan, varsinkin kun kyseessä on jälleen scifiä Spielbergiltä. 


    Mutta miten tämä sitten toimi? Miten näyttelijät suoriutui? Tai millainen oli tarina? mm. näihin vastauksia arvostelussa. 


    Aiotko mennä katsomaan tämän? Tai oletko jo nähnyt? Mitä mieltä? Mikä on sinun suosikki Spielberg leffa? Ja miksi? 

  • Podcastit

    Masters of the Universe (2026) arvostelu

    By The power of Grayskull i have The power! 

    Noniin sitten oli aika astua Eterniaan ja arvostelussa uusi He-Man elokuva Masters of the Universe, joka tuli juuri ensi-iltaan. 


    En ole mikään iso MOTU fani. Lundgrenin leffa on nähtynä ja ehkä alkuperäistä animaatiosarjaa jonkin verran ja lapsena oli muutamia leluja. Mutta muuten ei ole hirveän tuttu. 


    Silti tämä kiinnosti ja kun traileri näytti hyvältä niin miksipä ei. Varsinkin kunnon isonluokan kesä blockbuster kyseessä. 


    Mutta miten tämä toimi itselle? Miten näyttelijät suoriutui? Oliko hyvä tarina? Tehosteet? Jne. Jne. Näihin vastauksia arvostelussa. 


    Oletko nähnyt

  • Videot

    Masters of the Universe (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu By The power of Grayskull i have The power! Noniin sitten oli aika astua Eterniaan ja arvostelussa uusi He-Man elokuva Masters of the Universe, joka tuli juuri ensi-iltaan. En ole mikään iso MOTU fani. Lundgrenin leffa on nähtynä ja ehkä alkuperäistä animaatiosarjaa jonkin verran ja lapsena oli muutamia leluja. Mutta muuten ei ole hirveän tuttu. Silti tämä kiinnosti ja kun traileri näytti hyvältä niin miksipä ei. Varsinkin kunnon isonluokan kesä blockbuster kyseessä. Mutta miten tämä toimi itselle? Miten näyttelijät suoriutui? Oliko hyvä tarina? Tehosteet? Jne. J

  • Videot

    Scary Movie (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Wazzzuuuup! Tällä kertaa arvostelussa uusin Scary Movie elokuva, mikä tuli juuri ensi-iltaan. Olen iso Scary Movie elokuvien fani. Tai tarkemmin niiden kahden ekan leffan fani, vaikka toki kaikki osat on nähty ja muistaakseni 3 leffa oli vielä hyvä. Ensimmäinen Scary Movie tuli kun olin 15 vuotias joten sellainen pöhkö spoof parodia iski kuin häkä. Eka leffa onkin nähty varmasti kymmeniä kertoja. Vuosia odotin että Wayansin veljekset palaisivat tekemään uutta leffaa ja nyt se vihdoin on täällä. Ja ainakin trailerin perusteella meno on yhtä pöhköä kuin aiemmin ja

  • Podcastit

    Scary Movie (2026) arvostelu

    Wazzzuuuup! 

    Tällä kertaa arvostelussa uusin Scary Movie elokuva, mikä tuli juuri ensi-iltaan. 


    Olen iso Scary Movie elokuvien fani. Tai tarkemmin niiden kahden ekan leffan fani, vaikka toki kaikki osat on nähty ja muistaakseni 3 leffa oli vielä hyvä. 


    Ensimmäinen Scary Movie tuli kun olin 15 vuotias joten sellainen pöhkö spoof parodia iski kuin häkä. Eka leffa onkin nähty varmasti kymmeniä kertoja. 


    Vuosia odotin että Wayansin veljekset palaisivat tekemään uutta leffaa ja nyt se vihdoin on täällä. Ja ainakin trailerin perusteella meno on yhtä pöhköä kuin aiemmin ja parodioitavia kauhuleffoja on vielä paljon enemmän ja paljon viime

  • Podcastit

    The Running Man (2025) arvostelu

    Tällä kertaa arvostelussa jälleen yksi Stephen King filmatisointi eli uudempi The Running Man leffa. 


    En käynyt tätä teatterissa katsomassa, mutta nyt se tuli SkyShowtimeen, josta sen sitten katselin. 


    En muista mitään siitä Arskan tähdittämästä leffasta, mutta koska tämäkin perustuu Kingin kirjaan, kiinnosti se heti itseä. 


    Mutta millainen leffa tämä olikaan? Ja miten Glen Powell suoriutui roolista? Entä muut? Niin näihin haetaan vastauksia arvostelusta. 


    Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Kumpi filmatisointi on sinun mielestäsi parempi? Entä oletko lukenut tämän kirjan? Tai mitä mieltä Powellista näyttelijänä? 

  • Videot

    The Running Man (2025) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa arvostelussa jälleen yksi Stephen King filmatisointi eli uudempi The Running Man leffa. En käynyt tätä teatterissa katsomassa, mutta nyt se tuli SkyShowtimeen, josta sen sitten katselin. En muista mitään siitä Arskan tähdittämästä leffasta, mutta koska tämäkin perustuu Kingin kirjaan, kiinnosti se heti itseä. Mutta millainen leffa tämä olikaan? Ja miten Glen Powell suoriutui roolista? Entä muut? Niin näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Kumpi filmatisointi on sinun mielestäsi parempi? Entä oletko lukenut tämän ki

  • Podcastit

    The Bride! (2026) arvostelu

    Nyt arvostelussa Maggie Gyllenhaalin The Bride! 


    Itseä kiinnosti kovasti tämä Bride of Frankenstein sovitus ja kun sitä vielä tähditti aina niin loistava Christian Bale ja paljon suitsutusta saanut Jessie Buckley, olin heti kiinnostunut. 


    Jotain kuitenkin taas tapahtui ja en sitä ehtinyt katsomaan teatteriin, mutta nyt se tuli HBO Maxiin, josta sen heti katsoin. 


    Mutta millainen leffa tämä olikaan? Ja miten se itselle toimi? Ja miten näyttelijät suoriutui? Tai mitä mieltä olen Maggie Gyllenhaalista ohjaajana? Näihin vastauksia arvostelussa. 


    Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Miten näyttelijät suoriutui? Mikä on sinun suos

  • Videot

    The Bride! (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa Maggie Gyllenhaalin The Bride! Itseä kiinnosti kovasti tämä Bride of Frankenstein sovitus ja kun sitä vielä tähditti aina niin loistava Christian Bale ja paljon suitsutusta saanut Jessie Buckley, olin heti kiinnostunut. Jotain kuitenkin taas tapahtui ja en sitä ehtinyt katsomaan teatteriin, mutta nyt se tuli HBO Maxiin, josta sen heti katsoin. Mutta millainen leffa tämä olikaan? Ja miten se itselle toimi? Ja miten näyttelijät suoriutui? Tai mitä mieltä olen Maggie Gyllenhaalista ohjaajana? Näihin vastauksia arvostelussa. Oletko nähnyt tämän? Mit

  • Podcastit

    The Boys 5. Kauden (2026) arvostelu

    Oi! Tällä kertaa arvostelussa The Boys sarjan viides ja viimeinen kausi, joka tuli juuri päätökseen Prime Videossa. 


    Olen fanittanut sarjaa alusta asti ja seurannut mielenkiinnolla mihin tämä päättyy ja nyt kun loppu oli käsillä, tuntui se haikealta, mutta samalla hyvältä. 


    Mutta millainen olikaan tämä viimeinen kausi? Odotinko jotain muuta? Miten näyttelijät suoriutui? Mites ne spin-off sarjat? Ja entä se sarjakuva mihin tämä perustuu? Näihin haetaan vastauksia arvostelusta. 


    Oletko jo nähnyt tämän? Mitä mieltä? Mikä on sinun mielestä paras kausi? Entä hahmo? Odotatko uusia spin-off sarjoja? Entä oletko lukenut The Boys sarjakuvaa? 

    <

  • Videot

    The Boys 5. Kauden (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Oi! Tällä kertaa arvostelussa The Boys sarjan viides ja viimeinen kausi, joka tuli juuri päätökseen Prime Videossa. Olen fanittanut sarjaa alusta asti ja seurannut mielenkiinnolla mihin tämä päättyy ja nyt kun loppu oli käsillä, tuntui se haikealta, mutta samalla hyvältä. Mutta millainen olikaan tämä viimeinen kausi? Odotinko jotain muuta? Miten näyttelijät suoriutui? Mites ne spin-off sarjat? Ja entä se sarjakuva mihin tämä perustuu? Näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko jo nähnyt tämän? Mitä mieltä? Mikä on sinun mielestä paras kausi? Entä hahmo? Odotat

  • Podcastit

    Scream 7 (2026) arvostelu

    Hello Sidney. Aika jälleen kerran arvostella Scream elokuva ja tällä kertaa se uusin, eli Scream 7. 


    En käynyt tätä katsomassa teatterissa, syystä tai toisesta, mutta nyt se oli tullut digitaalisesti vuokrattavaksi, joten päätin siihen heti tarttua. 


    Olen aina pitänyt Scream elokuvista ja ensimmäiset kaksi onkin todennäköisesti ihan ensimmäisiä kauhuleffoja, mitä aikanaan näin. 


    Mutta miten tämä seitsemäs sitten toimi? Vai alkaako meno jo latistua? Oliko mukavaa että Sidney on mukana skipattuaan edellisen leffan? mm. näihin haetaan vastauksia arvostelusta. 


    Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Oletko sarjan fani? Mikä on par

Back to top button