Videot
-
Is This Thing On?
Katselin Bradley Cooperin ohjaaman loistava, alykkään ja sydämellisen draamakomedian Is This Thing On? Päärooleissa Will Arnett ja Laura Dern. Elokuva löytyy Disney +:sta ja täältä vahvat suositukset! ⭐️⭐️⭐️⭐️ja puoli Mites sinne elokuva toiminut? TopTusina https://linktr.ee/toptusina?fbclid=PAAaZSVst45sGAyxf_4R4z5Q0WtUv65aIHkKQWA8B6NrvR7s8lIRBtdjiXP8g Mikä Homma löytyy myös sivustolta https://www.leffamedia.fi/ Leffamedian Youtube-kanava https://www.youtube.com/channel/UC_LFe9AVx4NSZf4S4wOnJ8w Yhteydenotot mikahommapodcast@gmail.com
-
Toy Story 5
Käytiin junnujen kanssa katsomassa uusin Toy Story! Jälleen loistava lastenleffa, joka toimii myös aikuisille. Leffa sisälsi hyvässä tasapainossa huumoria, vauhtia, sydäntä ja sanomaa. Mites sinne toiminut ja onko kyseessä leffasarjan paras osa?
-
Toy Story 5 (2026) arvostelu
Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Noniin on jälleen aika uuden Pixar elokuvan arvostelun ja vieläpä Toy Storyn uusimman osan Toy Story 5. Kun elokuvasarjan kolmas osa päätti trilogian mahtavasti, ei tarvetta jatkolle ollut. Mutta kun neljäs toimi edelleen mallikkaasti ja oli myös oiva lopetus, tiesin että jos jatkoa tulee niin pakkohan se on nähdä, ihan jo siksi että vieläkö uusin voi lopettaa tämän sarjan mahtavasti. Toy Story on ehdottomasti omia suosikki animaatio elokuvasarjoja ja odotan kyllä aina innolla uusinta. Tämä vaikutti myös kiinnostavalta, sillä nyt lelut saavat vastaansa älylaitteet j
-
-
Toy Story 5 arvostelu
Toy Storyt ovat yksi suosikki leffasarjoistani. Tässä videossa kerron omat mietteeni sarjan uusimmasta osasta. Kertokaa kommenteissa mitä tykkäsitte elokuvasta ja liittykää ihmeessä myös mun discord ryhmään zambbaluuzaan mikäli haluutte keskustella leffoista lisää. Linkki tos alhaalla. https://discord.gg/2nJ5D2BtM
-
MPS Bonus: The Superior Spider-Man Omnibus vol. 1
Nyt Marvel Podcast Suomessa OmnibusHullu Nikke jatkaa tätä uutta osiota, jossa hän ottaa käsittelyyn Marvel Omnibus julkaisuja. Eli tarkoitus olisi käsitellä Omnibuksia, joita on tullut hommailtua ja kertoa mietteitä tarinasta ja kuvituksesta ja millainen jötkylä onkaan kyseessä. Toisessa jaksossa käsittelyssä The Superior Spider-Man. Dan Slott järkytti Hämis lukijoita aikanaan tällä tarinakokonaisuudella, josta muodostui myöhemmin super suosittu ajanjakso Hämiksen sivuilla. Ja nyt oli aika tarttua jälleen tähän tarinaan, kun ostin sen hyllyyn Omnibus muodossa. Entä oletko sinä lukenut tätä tarinaa? Mitä mieltä? Entä miten kuvitus toimi? Tai onko sinulla tätä kyseistä julkaisua? Tai
-
-
Deep Water (2026) arvostelu
Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Noniin vihdoin uutta Renny Harlin leffaa tulee myös meillä Suomessa elokuvateatteriin, kun Deep Water tuli ensi-iltaan. Nyt pääsin myös tämän näkemään, joten arvostelua pukkaa. Moni tietää että olen iso Renny Harlin ja hänen leffojensa fani, joten odotin tätä innolla. Ja kun kyseessä on vielä kesä blockbuster katastrofi/hai elokuva niin mikäs sen parempaa. No ehkä se että tässä oli hyvät pääosan näyttelijät. Mutta miten leffa toimi? Entä miten ne näyttelijät suoriutui? Ja mitkä on omat suosikki Renny leffat viime vuosilta tai all time? Näihin vastauksia arvostelus
-
-
Nobody (2021) ja Nobody 2 (2025) arvostelu
Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Halusin katsoa Nobody 2, mikä oli tullut SkyShowtimeen, mutta en vain kunnolla muistanut mitä ensimmäisessä osassa tapahtui. Joten päätin katsoa myös sen. Eli nyt arvostelussa Bob Odenkirkin tähdittämät action leffat Nobody 1 ja 2. ja selvitellään mitä mieltä niistä olin ja miten tarina ja hahmot toimi, sekä miten näyttelijät suoriutui rooleistaan. Oletko nähnyt nämä? Mitä mieltä? Kumpi on parempi? Kanavan jäsenet: Haavevi Duracelbunny Jyrvinen Tseikei Leffahullu podcastin voi kuunnella audio versiona vaikka Spotifystä: https://open.spotify.com/show/0FGo5fuuJy
-
Ensifiilikset Finnkino+ -Tilauksesta Kahden Viikon Käytön Jälkeen – LeffaholistiJiin Elokuvavlogi
Moi. Videolla kerron mietteitä ja fiiliksiä Finnkino+ -tilauksesta kahden ensimmäisen käyttöviikon jälkeen. #elokuvat #leffaholistijii #leffat Tsekkaa myös https://leffamedia.fi josta löydät elokuvista kiinnostuneita sisällöntuottajia. On mm. arviovideoita, kirjoituksia, podcasteja. Leffamedialla on myös Discord: https://discord.gg/uATDFzgBf6 | Tällä gearilla teen videot: | Obsbot Tiny 2 Lite / Sony ZV-E10 | Elgato Wave DX / Shure MV7X / BY-M1 V1 BOYA Lavalier mikrofoni / Rode NT-USB Mini / Rode VideoMicro II | Audient evo 4 / M-Audio M-Track 2x2 / Roland Bridge Cast One -äänikortti/etuaste | OBS Studio / Meld Studio | Elgato Stream Deck Mini, Elgato Ring Light, Elgato Key Light Air, E
-
Pakko tehdä video terveisin humalassa oleva nepsy ihminen
Tein videon sekä pikkukuvan humalassa jotta viestistä/sanomasta tulisi mahdollisimman aito. linkki discord serverille https://discord.gg/RhF5aknKa
-
Obsession – Vieraana Jesse
Lähdettiin Jessen kanssa katsomaan todella hyvin vastaanotettua kauhuelokuvaa Obsession! Tekijät eivät itselleni olleet aikaisemmin tuttuja, mutta varsinkin naispääroolissa Inde Navarrette vakuutti ja odotan mielenkiinnolla mitä häneltä tulemme vielä näkemään. Samoin ohjaaja Curry Barker teki kyllä vaikutuksen. Miespääroolissa Michael Johnston oli kyllä paikoin loistava, mutta hieman epätasaisen roolin vetäisee. Jälleen oli kyllä kiva lähteä katsomaan leffaa, josta ei juuri tiennyt etukäteen mitään. Videolla meidän mietteitä ja mehän spoilataan! Mites sinne elokuva toiminut? TopTusina https://linktr.ee/toptusina?fbclid=PAAaZSVst45sGAyxf_4R4z5Q0WtUv65aIHkKQWA8B6NrvR7s8lIRBtdjiXP8g Mikä H
-
-
Disclosure Day (mukana Pakko Katsoa Kanava)
Käytiin Samin kanssa katsomassa Steven Spielbergin uutuuselokuva Disclosure Day! Päärooleissa Emily Blunt, Josh O'Connor, Colman Domingo & Colin Firth. Olipas kiva käydä katsomassa tämä ilman tietoa minkälainen elokuva on kyseessä. Ainoastaan tiesin, että avaruusolentoja, trilleriä ja salaliittoja leffassa nähdään. Käydään Samin kanssa läpi mietteitä spoilereiden kera. Mites sinne elokuva toiminut? TopTusina https://linktr.ee/toptusina?fbclid=PAAaZSVst45sGAyxf_4R4z5Q0WtUv65aIHkKQWA8B6NrvR7s8lIRBtdjiXP8g Mikä Homma löytyy myös sivustolta https://www.leffamedia.fi/ Leffamedian Youtube-kanava https://www.youtube.com/channel/UC_LFe9AVx4NSZf4S4wOnJ8w Yhteydenotot mikahommapodcast@gmail.com
-
Nordisk Film+ ensifiilikset
Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nordisk Film lanseerasi uuden suoratoistopalvelun Nordisk Film+ jossa yhtiön julkaisemia ja levittämiä leffoja. Mukaan mahtuu niin kotimaisia elokuvia, kuin Hollywood leffoja, lasten leffoja, sekä pohjoismaalaisia elokuvia. Palvelu toimii Ruudun kautta tai erillisellä sovelluksella. Hintaa sillä on 5,99€/kk Tai 47,88€/vuosi. Ja nyt ensifiilis videolla käyn läpi mitä kaikkea palvelusta tällä hetkellä löytyy ja miten se pelittää. Joko olet tutustunut palveluun? Aiotko ottaa sen? Tai mitä fiiliksiä tämä herättää? Vai onko suoratoistopalveluja jo liikaa? Kanavan
-
Disclosure Day (2026) arvostelu
Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa uusin Steven Spielbergin elokuva Disclosure Day. Olen iso Spielberg fani ja hän kuuluu ehdottomasti lempi ohjaajien joukkoon. Tottakai myös kaikki hänen leffansa on nähtynä ja monet vielä useita kertoja. Joten pitihän tämä mennä teatteriin katsomaan heti ensi-iltaan, varsinkin kun kyseessä on jälleen scifiä Spielbergiltä. Mutta miten tämä sitten toimi? Miten näyttelijät suoriutui? Tai millainen oli tarina? mm. näihin vastauksia arvostelussa. Aiotko mennä katsomaan tämän? Tai oletko jo nähnyt? Mitä mieltä? Mikä on sinun suosikki Spielberg leffa?
-
Masters of the Universe (2026) arvostelu
Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu By The power of Grayskull i have The power! Noniin sitten oli aika astua Eterniaan ja arvostelussa uusi He-Man elokuva Masters of the Universe, joka tuli juuri ensi-iltaan. En ole mikään iso MOTU fani. Lundgrenin leffa on nähtynä ja ehkä alkuperäistä animaatiosarjaa jonkin verran ja lapsena oli muutamia leluja. Mutta muuten ei ole hirveän tuttu. Silti tämä kiinnosti ja kun traileri näytti hyvältä niin miksipä ei. Varsinkin kunnon isonluokan kesä blockbuster kyseessä. Mutta miten tämä toimi itselle? Miten näyttelijät suoriutui? Oliko hyvä tarina? Tehosteet? Jne. J
-
-
Scary Movie (2026) arvostelu
Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Wazzzuuuup! Tällä kertaa arvostelussa uusin Scary Movie elokuva, mikä tuli juuri ensi-iltaan. Olen iso Scary Movie elokuvien fani. Tai tarkemmin niiden kahden ekan leffan fani, vaikka toki kaikki osat on nähty ja muistaakseni 3 leffa oli vielä hyvä. Ensimmäinen Scary Movie tuli kun olin 15 vuotias joten sellainen pöhkö spoof parodia iski kuin häkä. Eka leffa onkin nähty varmasti kymmeniä kertoja. Vuosia odotin että Wayansin veljekset palaisivat tekemään uutta leffaa ja nyt se vihdoin on täällä. Ja ainakin trailerin perusteella meno on yhtä pöhköä kuin aiemmin ja