Videot

  • Hazbin Hotel hahmot huonoimmasta parhaimpaan

    Mitä mieltä ootte Hazbin Hotellista ja kuka on teidän lemppari hahmonne?

  • Ja leffojen vlogaus jatkuu – Huhtikuun 2026 katsotut

    Moi. Tällä videolla mie käyn läpi lyhyesti kaikki leffat mitä katoin huhtikuussa 2026. #elokuvat #leffaholistijii #katsotutleffat2026 Tsekkaa myös https://leffamedia.fi josta löydät elokuvista kiinnostuneita sisällöntuottajia. On mm. arviovideoita, kirjoituksia, podcasteja. Leffamedialla on myös Discord: https://discord.gg/uATDFzgBf6 | Tällä gearilla teen videot: | Obsbot Tiny 2 Lite / Sony ZV-E10 | Elgato Wave DX / Shure MV7X / BY-M1 V1 BOYA Lavalier mikrofoni / Rode NT-USB Mini / Rode VideoMicro II | Audient evo 4 / M-Audio M-Track 2x2 / Roland Bridge Cast One -äänikortti/etuaste | OBS Studio / Meld Studio | Elgato Stream Deck Mini, Elgato Ring Light, Elgato Key Light Air, Elgato Gre

  • Masters of the Universe 2026 oli erinomainen #elokuvat #leffaholistijii

  • The Running Man (2025) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa arvostelussa jälleen yksi Stephen King filmatisointi eli uudempi The Running Man leffa. En käynyt tätä teatterissa katsomassa, mutta nyt se tuli SkyShowtimeen, josta sen sitten katselin. En muista mitään siitä Arskan tähdittämästä leffasta, mutta koska tämäkin perustuu Kingin kirjaan, kiinnosti se heti itseä. Mutta millainen leffa tämä olikaan? Ja miten Glen Powell suoriutui roolista? Entä muut? Niin näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Kumpi filmatisointi on sinun mielestäsi parempi? Entä oletko lukenut tämän ki

  • The Bride! (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa Maggie Gyllenhaalin The Bride! Itseä kiinnosti kovasti tämä Bride of Frankenstein sovitus ja kun sitä vielä tähditti aina niin loistava Christian Bale ja paljon suitsutusta saanut Jessie Buckley, olin heti kiinnostunut. Jotain kuitenkin taas tapahtui ja en sitä ehtinyt katsomaan teatteriin, mutta nyt se tuli HBO Maxiin, josta sen heti katsoin. Mutta millainen leffa tämä olikaan? Ja miten se itselle toimi? Ja miten näyttelijät suoriutui? Tai mitä mieltä olen Maggie Gyllenhaalista ohjaajana? Näihin vastauksia arvostelussa. Oletko nähnyt tämän? Mit

  • Etsivä Gadget arvostelu

    Sanotteko tarkastaja vai etsivä Gadget?

  • The Boys 5. Kauden (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Oi! Tällä kertaa arvostelussa The Boys sarjan viides ja viimeinen kausi, joka tuli juuri päätökseen Prime Videossa. Olen fanittanut sarjaa alusta asti ja seurannut mielenkiinnolla mihin tämä päättyy ja nyt kun loppu oli käsillä, tuntui se haikealta, mutta samalla hyvältä. Mutta millainen olikaan tämä viimeinen kausi? Odotinko jotain muuta? Miten näyttelijät suoriutui? Mites ne spin-off sarjat? Ja entä se sarjakuva mihin tämä perustuu? Näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko jo nähnyt tämän? Mitä mieltä? Mikä on sinun mielestä paras kausi? Entä hahmo? Odotat

  • Kuvakarju-arvostelu: Batman: Toinen vuosi (Batman: Year Two)

    Storyhouse Egmont jatkaa Lepakkomiehen seikkailuja, tuomalla legendaarisen Ensimmäisen vuoden jälkeen Suomen hyllyihin kokoelman Batman: Toinen vuosi. Sankarin alkuaikoihin sijoittuva tarina kertoo siitä miten Bruce Wayne rakastui Rachel Caspianiin ja siitä miten Batman joutui liittoutumaan vanhempiensa tappajan kanssa taistelussa Viikatemiestä vastaan. Kirjan tarinasta vastasi Mike W. Barr, kuvituksesta taas Alan Davis ja Todd McFarlane. Värityksen hoitivat Steve Oliff, Gloria Vasquez, sekä Tom Ziuko. Suomeksi kirjan käänsivät Riku Perälä ja Jouko Ruokosenmäki. Kokoelman tarinat julkaistiin alunperin Yhdysvalloissa lehdissä Detective Comics #575-578, sekä Batman: Full Circle #1. Batman-hah

  • The Boys arvostelu

    Spoilereita luonnollisesti luvassa ku olen kertonut mistä sarjassa on kyse. Ps. pieleenhän se taas meni sanoin alussa että tässä fanin mielipide ja myöhemmin videolla aloin miettimään oonko sittenkään fani ja sanoin etten mie ny sillee fani ole. Näin se meikäläisen pää vaan vaihtaa lennosta mielipiteitä.

  • Scream 7 (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Hello Sidney. Aika jälleen kerran arvostella Scream elokuva ja tällä kertaa se uusin, eli Scream 7. En käynyt tätä katsomassa teatterissa, syystä tai toisesta, mutta nyt se oli tullut digitaalisesti vuokrattavaksi, joten päätin siihen heti tarttua. Olen aina pitänyt Scream elokuvista ja ensimmäiset kaksi onkin todennäköisesti ihan ensimmäisiä kauhuleffoja, mitä aikanaan näin. Mutta miten tämä seitsemäs sitten toimi? Vai alkaako meno jo latistua? Oliko mukavaa että Sidney on mukana skipattuaan edellisen leffan? mm. näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko n

  • Bad Record Store verkkokauppa visiitti

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa ei vieraillakkaan fyysisesti elokuvakaupassa, vaan nyt tehdään esittely video verkkokaupasta. Eli aloitetaan myös esittelemään verkkokauppoja jotka myy leffoja. Ja ensimmäisenä vuorossa Bad Record Store. Esittelen siis videolla nimeomaan Bad Record Storen leffavalikoimaa ja keskittyen Blu-Ray ja 4K julkaisuihin, koska jos olisin ottanut DVD:t vielä mukaan niin olisi ollu todella pitkä video. Ja kun haluat ostaa leffoja tai mitä vain Bad Record Storesta niin koodilla leffahullu15 saat vielä 15% alennuksen. Oletko kuullut tällaisesta kaupasta? Oletko

  • Mandalorian & Grogu arvostelu

    Perus arvostelua pitkästä aikaa. Kenties näitä vois tehdä enemmän niin kanava pysyis elossa.

  • Star Wars: The Mandalorian And Grogu (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Noniin nyt pienen hiljaiselon jälkeen, Lucasfilm julkaisee uuden Star Wars elokuvan, joka jatkaa Mandalorialisen nimeltä Din Djarin ja tämän suojatin Grogun tarinaa. Eli nyt arvostelussa Star Wars: The Mandalorian and Grogu elokuva, joka tuli juuri ensi-iltaan. Moni kanavan seuraaja tietää, että olen iso Star Wars fani, joten pitihän tämäkin heti nähdä. Mutta miten tämä toimi? Onko Mandosta elokuvaksi? Vai olisiko tämän pitänyt olla vain uusi kausi? Entä miten tarina toimi? Tai leffa noin yleensä? Näihin haetaan vastauksia arvostelusta. Oletko nähnyt tämän? Tai

  • Arctic Lights Comic Con -Leffahullun katsaus

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Tällä kertaa Leffahullu kanavalla katsaus viime viikonloppuna järjestettyyn Arctic Lights Comic Coniin. Videolla käyn pikaisesti hieman läpi mitä kaikkea tapahtumasta löytyi ja mitä kaikkea siellä näkyi. Kattavampi sarjakuviin ja sarjakuva paneeleihin liittyvä on nähtävissä Marvel Podcast Suomen puolella, jonne tein myös videon. Olitko sinä conissa? Mitä mieltä tapahtumasta? Vieraista? Tai muuten tarjonnasta? Teitkö löytöjä? Kanavan jäsenet: Haavevi Duracelbunny Jyrvinen Tseikei Leffahullu podcastin voi kuunnella audio versiona vaikka Spotifystä: https://open

  • MPS Bonus: Arctic Lights Comic Con 2026

    Marvel Podcast Suomen oma ConiHullu Nikke kävi viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa järjestettävissä Arctic Lights Comic Con tapahtumassa. Tottakai Nikke kuvasi siltä pientä sarjisvideoa, eli mitä kaikkea sarjakuviin liittyvää sielä olikaan. Ja tottakai mukaan tarttui Marvel aiheisia ostoksia ja tekijöiden nimikirjoituksia ja vähän taidetta, joten lopussa myös ostosten esittelyä. Comic Conissa oli kymmenkunta ulkomaalaisia sarjakuvan tekijöitä, joihin lukeutui mm. Jimmy Palmiotti, Amanda Conner, Lee Bermejo jne. jne. Sekä myyntipisteitä jossa myytiin sarjakuvaa, kuten vaikka Turun Sarjakuvakauppa tai Rosebud. Ja olihan paikalla myös muita sarjis podcast tyypejä, kuten Sarjismiehet ja

  • The Housemaid (2026) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa Sydney Sweeneyn tähdittämä The Housmaid eli kotiapulainen. Tämä leffa vaikutti kiinnostavalta ja vaikka en sitä ehtinyt katsomaan teatteriin niin katsoin sen kotona kun se oli tullut vuokrattavaksi. Mutta millainen leffa olikaan kyseessä? Pidänkö siitä? Entä miten näyttelijät suoriutui? Näihin palataan arvostelussa. Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Mikä on paras Sydney Sweeneyn rooli? Tai hänen tähdittämä leffa? Kanavan jäsenet: Haavevi Duracelbunny Jyrvinen Tseikei Leffahullu podcastin voi kuunnella audio versiona vaikka Spotifystä: https

  • Mortal Kombat 2 ( 2026 ) arvostelu

    7/10

  • Man on Fire -Koston liekki (2004) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Nyt arvostelussa Tony Scottin ohjaama psykologinen toiminta/trilleri Koston liekki. En ole nähnyt tätä leffaa vuosiin (varmaan silloin uutena), mutta koska Netflixiin tuli Man on Fire sarja, niin päätin katsoa tämän uudelleen. Ja sitten mahdollisesti sarjaa myöhemmin. Pidän todella paljon Tony Scottin leffoista ja tätä tähdittää vieläpä aina niin mahtava Denzel Washington. Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Mikä on Tony Scottin paras leffa? Entä Denzelin? Tai hänen paras rooli? Entä oletko katsonut uutta Koston liekki sarjaa? Tai lukenut Koston liekki kirjan? Kan

  • Haastattelussa Katri-musikaalin Natalil Lintala

    Pääsin haastattelemaan Katri Helenan roolissa nähtävää Natalil Lintalaa! Katri Helenan elämästä kertova Katri-musikaali nähdään Suomen Kesäteatterin Valkeakosken Apianniemen näyttämöllä kesällä 2026. Musikaali tarjoaa yleisölle koko kansan sinivalkoisen äänen, voimanaisen elämäntarinan. Se on kunnianosoitus suurelle taiteilijalle, jonka musiikki koskettaa ja tanssittaa yli sukupolvirajojen. Katri-musikaalin ensi-ilta on torstaina 11.6. (ennakkonäytökset 9. ja 10.6.). Esityskausi jatkuu lauantaihin 8.8. saakka. Mikä Homma -leffapodcastin löydät alta. https://open.spotify.com/show/3VmncJXNFC5P2PSuFMs4Qu?si=08ce04690b474d22 & https://anchor.fm/miku00e4-homma--leffapodcast Instagram https://w

  • Mortal Kombat (2021) arvostelu

    Mainos: Nyt koodilla: leffahullu15 saat 15% alennusta Bad Record Storesta https://www.badrecordstore.fi/?ref=leffahullu Uusi Mortal Kombat leffa tuli juuri ensi-iltaan, joten on aika katsoa uudelleen edellinen osa, eli vuoden 2021 Mortal Kombat. Joten nyt arvostelussa MK leffa, vuodelta 2021, joka löytyy kätevästi HBO Maxista. Mortal Kombat pelit on tuttuja itselle jo lapsuudesta ja vuoden 1995 leffa tuli junnuna nähtyä lukuisia kertoja. Mutta miten tämä leffa toimi? Entä toimiko se paremmin uusinta katselulla. Näihin paneudutaan arvostelussa. Oletko nähnyt tämän? Mitä mieltä? Entä aiotko mennä katsomaan kakkos osan teatteriin? Mikä on paras MK leffa? Entä paras videopelileffa? K

Back to top button