Supergirl (2026) arvostelu

Kuuntele podcast:
Lähde: Anchor.fmNoniin uusin DC elokuva Supergirl on täällä ja nyt arvostelussa.
James Gunn aloitti uuden DC universumin elokuvapuolen mahtavasti viime vuonna Superman leffan kanssa. Ja odotin innolla millaisen Supergirl leffan ohjaaja Graig Gillespie on onnistunut kokkaamaan.
Kiinnostus heräsi kun pääosaan palkattiin mahtava Milly Alcock, joka ihastutti House of The Dragon sarjassa ja kun lisäksi Jason Momoa on vihdoin Lobo, niin mikäs sen mahtavampaa. No ehkä se että tämä ammentaa Supergirl Woman of Tomorrow sarjakuvasta, niin kiinnostuin vielä enemmän.
Mutta miten leffa toimi? Entä miten näyttelijät suoriutui? Entä ohjaaja? Tai se tarina? Näihin vastauksia arvostelussa.
Aiotko mennä katsomaan? Tai oletko jo nähnyt? Mitä mieltä? Entä miten näyttelijät toimi? Tai mikä on sinun suosikki DC hahmo?



