Toy Story 5 (2026) arvostelu

Kuuntele podcast:
Lähde: Anchor.fmNoniin on jälleen aika uuden Pixar elokuvan arvostelun ja vieläpä Toy Storyn uusimman osan Toy Story 5.
Kun elokuvasarjan kolmas osa päätti trilogian mahtavasti, ei tarvetta jatkolle ollut. Mutta kun neljäs toimi edelleen mallikkaasti ja oli myös oiva lopetus, tiesin että jos jatkoa tulee niin pakkohan se on nähdä, ihan jo siksi että vieläkö uusin voi lopettaa tämän sarjan mahtavasti.
Toy Story on ehdottomasti omia suosikki animaatio elokuvasarjoja ja odotan kyllä aina innolla uusinta. Tämä vaikutti myös kiinnostavalta, sillä nyt lelut saavat vastaansa älylaitteet ja teknologian myötä lelut ovat jäämässä turhiksi. Itse kolmen lapsen isänä tämä on todella tuttua ja aiheena ajankohtainen, joten kiinnostus oli vielä kovempi.
Mutta miten tämä viides osa sitten toimi? Vieläkö elokuvasarja on voimissaan? Tai mikä on suosikki osani? Niin ai ainakin näihin haetaan vastausta arvostelusta.
Oletko jo nähnyt tämän? Mitä mieltä? Tai aiotko mennä katsomaan? Mikä on sinun suosikki Toy Story? Entä mikä on suosikki Pixar elokuvasi?




